> Uslugi

Ortopedia dziecięca – usługi

Ortopedia dziecięca to szeroka dziedzina, która koncentruje się przede wszystkim na wadach postawy oraz wadach wrodzonych i nabytych narządu ruchu. Jak pokazują statystyki, coraz więcej dzieci i młodzieży zmaga się z wieloma schorzeniami ortopedycznymi. Chociaż dolegliwości mogą mieć różne podłoże, ich częstym źródłem nie jest wyłącznie prowadzenie siedzącego trybu życia czy nieodpowiednia dieta, ale nawet wybór nieodpowiedniego tornistra szkolnego czy czytanie przy niewłaściwym oświetleniu.

Nasza oferta

Przygotowana przez nas oferta w zakresie ortopedii dziecięcej obejmuje kompleksowe usługi. Zajmujemy się nie tylko diagnostyką i leczeniem, ale również propagowaniem działań profilaktycznych.

Konsultacje

Udzielamy konsultacji ortopedycznych dla dzieci we Wrocławiu. Stanowią one podstawę do dalszych działań, gdy Pacjent uskarża się na dolegliwości w obrębie stawów czy kości. Na konsultacje zapraszamy również wtedy, gdy rodzice zauważą niepokojące objawy świadczące np. o ujawieniu się wad narządu ruchu czy wad postawy.

Profilaktyka

Profilaktyka to jedyny sposób na właściwy przebieg jego rozwoju oraz uniknięcie w przyszłości wielu schorzeń narządów ruchu, w tym zmian zwyrodnieniowych, których korzenie niejednokrotnie sięgają wczesnego dzieciństwa. Dlatego ortopedia dziecięca stawia przede wszystkim na działania pozwalające uchronić młode osoby przed poważnymi schorzeniami.

Leczenie

Prowadząc leczenie zachowawcze, opieramy się nie tylko na wieloletnim doświadczeniu i wiedzy zdobytej na kursach, szkoleniach oraz sympozjach krajowych i zagranicznych. Fundamentem naszych działań jest także ponad 30-letnie doświadczenie w przeprowadzaniu operacji u dzieci z chorobami narządu ruchu.

ortopeda